Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Koleksi Ayat Promosi Tone Excel di Facebook


Assalamualaikum, Saya Izuddin Istakal, ahli Tone Excel dengan 
IDP : 987632.

Selamat datang saya ucapkan kepada semua. Tujuan saya bina blog ini adalah untuk bantu seramai mungkin ahli Tone Excel untuk bina ayat dan dijadikan sebagai ayat promosi Tone Excel di Facebook.

Masalah kepada saya juga sebenarnya untuk fikir ayat apa yang sesuai untuk diposkan pada wall FB saya. Jadi saya terfikir kenapa tidak saya kumpulkan semua ayat promosi daripada mereka yang dah jana Ratusan malah Ribuan ringgit dengan Tone Excel?

Saya akan teruskan usaha sehinggalah saya berjaya dapat kumpul ayat promosi untuk 365 hari iaitu setahun. Jadi selepas ini, jika anda dah tiada idea, boleh sahaja rujuk semula dalam blog ini.

Terima kasih

Izuddin Istakal
Tone Excel Happy User :)
011.2557.6525

**Automasikan post Tone Excel anda di wall dan group FB dengan software FREE ini , 


No comments:

Post a Comment