Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Ayat Promosi Tone Excel Hari 6 : Sindiran



Bukan saya tak nak buat bisnes fizikal lain tapi sebab semuanya berkonsepkan pendapatan aktif berbeza dgn bisnes Tone Excel...

Ianya kerja sekali pendapatan berulang kali....

what say u ?

Jika anda pun cari pendapatan pasif..boleh buat tone excel dgn bantuan "sistem easy".
daftar di sini teautonetwork.com/2904

p.s : ahli tone excel yg aktif digalakkan guna sistem ni sebab no IDP anda boleh di kekalkan.

Nama anda
No telefon
Laman web



**Automasikan post Tone Excel anda di wall dan group FB dengan software FREE ini , 

Klik >>> http://izuddinistakal.com/go/software 
============================================

"Orang kaya! Masyukkk...Jutawan Simkad! Boss! Tauke!.."

Antara dari ratusan panggilan yg digelarkan pada saya selama saya buat bisnes sen sen..ada yg menyindir, ada yg ikhlas.. 

saya tau..
Apapun, hari demi hari saya cuba berusaha bersangka baik..masih 'layan' je .,.
Saya anggap, tu semua 1 doa... Sebab kata2 kita ni doa woo..jangan main2.. Sebab tu org dulu2 kata, 'terlajak perahu boleh diundur... Terlajak kata...jaga2...ada yg makan nasi bubur dgn straw..' 


Haa ..yg hujung tuuu..saya tambah je..jgn sentap plak... Sesekali nak gurau kasar jugak..asyik saya je kena dgn korang...
Apapun, Simkad Tone Excel ni memang best.. korang guna pun korang dah dpt macam2 ganjaran PERCUMA.. 

Dengan topup rm30 tak semena2 1gb korg dapat.. Online laa sampai lebam & call laa sampai muntah!


Kalau korg buat camana kitorang buat.. Huh.. Lagi mantop! Masyukkk sampai ke anak cucu..inshaallah.....
Bisnes jelas..xde labur2 lepak goyang kaki...
Produk jelas..servis jelas... 'Semua jelas laa..


Yang xjelas2.. Minda korang je yg masih samar2.....lex2..saya ada untuk membantu...hehe
Pm/whatsapp 0108008270
Atau daftar dulu teautonetwork.com/2904

Nama anda
No telefon
Laman web

=============================================


Kalau kau guna telco [maxis ] , maxis bagi kau main internet , sms , call . Tu je (ketawa aku)


Kalau kau bertukar ke telco [ Tone Excel ] , kau akan sms , call , internet , dapat free 1gb setiap tambah nilai RM30 (kredit tak usik) , Dapat PA insurans , dapat point .

 Dapat komisen . Dapat pakej umrah free .
Maxis ada bagi ka?
berminat pm terus yeh 

Nama anda
No telefon
Laman web

**Automasikan post Tone Excel anda di wall dan group FB dengan software FREE ini , 

Klik >>> http://izuddinistakal.com/go/software 

=====================

>>> Beri semangat kepada saya dengan berikan komen anda dibawah supaya saya dapat melengkapkan blog ini hingga hari yang ke 365! 


Terima kasih atas bantuan anda :)

No comments:

Post a Comment