Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Ayat Promosi Tone Excel Hari 18 : Tak Mahal Pun




Simkad Tune Talk Tone Excel ni mahal???
Rate dia mahal???
Internet mahal???


Meh nak basuh minda sikit :)
Anda nak jimat sangat,silakan..
Nak pakai simkad telco lain.. silakan.. hak anda utk memilih :)


Tapi dengan jimat anda tu,wang anda tetap flow out.. as long as u're using ur handphone. Hehe..

So,how? Kenapa anda harus memilih TTTE???
Sbb simkad TTTE adalah satu2 nya simkad prepaid thats pay u.


Takde telco lain yg bayar pengguna mereka even dah bpuluh tahun setia mnjadi pngguna telco mereka. Betul betul? Hehe..


Org yg guna simkad TTTE ni mereka yg nak UNLIMITED INCOME..^_^…
bukan UNLIMITED KUOTA. Krik krik krik..


Anda nak jimat sangat,saving anda meningkat ker? Boleh beli barang ke dgn jimat anda tu? Hehe.. TTTE bg komisen.. komisen boleh buat belanja dan saving!
So,masih nk berkira keluarkn modal?!
Lu fikirlah sendiri...^_^…


Nama anda
No telefon
Laman Web : 

**Automasikan post Tone Excel anda di wall dan group FB dengan software FREE ini , 

Klik >>> http://izuddinistakal.com/go/software 
================================================


Sebenarnya saya rasa ramai yg berat hati nak bertukar ke tone excel sbb mereka segan nak bisnes, mereka tak minat bisnes. Dalam mindset dia, nak pakai sim ni wajib bisnes.


Jawapannya SALAH. 


Simkad ni mmpunyai fungsi yg sama mcm simkad yg awak guna skrg,

Cuma dia ada banyak lagi tambahan lain yg smemangnya simkad lain takkan offer. Sape nak bagi??


Topup rm30 free rm1GB??Topup rm50 free rm20??
Topup dapat points redeem flight, tiket wyg, hp??
Topup dapat lucky draw??
Topup dapat diskaun hotel??
Topup dapat perlindungan insurans??
Topup dpat gi bercuti, g umrah??
Topup dapat rebate balik??


Kat atas ni smua kelebihan yg awak akan dpt tak kira awak bisnes atau tak. So, simkad mana lagi power?? Saya nak ajak awak guna brg yg lbih byk keuntungan dari yg kebiasaan. Dah mmg smua org pakai phone kan..


Nama anda 
No telefon
Laman Web : 


==============================================


Dulu, saya ingat SMS 1 sen, Call 16 sen/min, internet RM25 tu paling murah dan jimat dah.

Sekarang, baru saya faham. Murah macam mana pun kita tetap kena keluar duit setiap bulan.


Sekarang, saya dah jumpa plan telco yang lebih hebat dari jimat iaitu PLAN UNTUNG.

Sekarang, dengan PLAN UNTUNG ni perbelanjaan topup saya dibayar! ( FREE ) Walaupun saya topup 

RM60 sebulan, tak perlu pening fikir. Wow!
Sekarang, handphone saya bukan sekadar handphone. Simkad saya bukan sekadar simkad. Ianya ada 

pelbagai kelebihan dan manfaat. Kelebihan paling wow ialah, PENDAPATAN PASIF !!!
Nak tahu cara jadikan handphone untuk jana pendapatan, pm saya laju-laju, sebab siapa lambat  tinggal.


Nama anda
No telefon
Laman Web : 

**Automasikan post Tone Excel anda di wall dan group FB dengan software FREE ini , 

Klik >>> http://izuddinistakal.com/go/software 

======================

>>> Beri semangat kepada saya dengan berikan komen anda dibawah supaya saya dapat melengkapkan blog ini hingga hari yang ke 365! 


Terima kasih atas bantuan anda :)

No comments:

Post a Comment