Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Ayat Promosi Tone Excel Hari 11 : Plan A Plan B




PLAN A & PLAN B
===============

BETUL JUGAK!!!!

Dulu org kata, nak kerja kena ambik DIPLOMA..so kita pon ambik diploma..habis dip orang cakap " sekarang ni dip ramai sangat, so kena ambik degree"..kita pon ambik degree..
Habis degree, orang kata "degree terlalu ramai, kena ambik master"..so berulang perkara yg sama...sedangkan umur kian meningkat..

Bila nak berbakti pada mak ayah nya??


Semua MAHASISWA nak kan kerja sedap, kerja yg setanding dengan SIJIL yang mereka ada..ya Benar..itu adalah PLAN A mereka...tapi, di zaman kini, adakah peluang untuk kamu capai Plan A itu MUDAH?? Adakah anda terus2 nk mengharap dgn Plan A itu semata2???fikir2kan..


Beza orang yang ada Plan A dan PLAN B..

1. Kita mahasiswa habis belajar duk kejar Plan A...kalau dapat memang mudah dan alhamdulilah lah..tapi andai tidak dapat, waktu itu baru nk cari kerja sambilan? nak cari kerja sampingan?? Setidaknya org yang dah ada Plan B mereka tak perlu risau sebab dah ade back up plan awal2 lagi iaitu dgn buat biz TONE EXCEL...ya, INILAH Plan B saya...


2. Andai kata terus2 dapat kerja sekali pun, starting gaji berapa sangat bagi mereka yg hanya ada plan A...sedangkan orang yang ada Plan B, mereka ada dua gaji dalam sebulan iaitu gaji Plan A dan Plan B...so masih x BESAR ke pendapatan??


Contoh nya..

1) PASIF ttte = rm3000
2) Starting gaji Degree =rm2000
TOTAL = RM5000
PERGGHHH!!! RM5K gaji pon selesa dah lah..

Antra 2 gaji tu, gaji Plan B (biz Tone Excel) je yg boleh naik, naik, dan naik setiap BULAN tau..bukan sperti plan A yg kenaikan setahun sekali..haaa..


Nama anda
No telefon
Laman Web



**Automasikan post Tone Excel anda di wall dan group FB dengan software FREE ini , 

Klik >>> http://izuddinistakal.com/go/software 
=============================================

Apa nak buat dengan RM100 ? Anda beli barang tapi tak semestinya takkan rosak. Anda bayar bil tapi tiap-tiap bulan anda bayar. Anda berbelanja tak semestinya cukup. Kesimpulannya duit tetap keluar.
.
Disini saya nak berkongsikan cara untuk menjana pendapatan hanya dengan handphone sahaja.
.
Dengan modal yang rendah, anda guna untuk mulakan bisnes yang dapat membantu anda menjana pendapatan tanpa henti dengan hanya sekali bekerja. Risiko rendah, tiada istilah rugi. Untung setiap kali guna & sangat untung bila sekali berkongsi. ??
Boleh tanya saya apa perlu buat..


Nama anda
No telefon
Laman Web

=============================================


Tak yakin???
===========

Mula-mula je tak yakin. Keyakinan akan wujud apabila berilmu dan ber "income" nanti.

Tak semua orang terus pandai dan yakin. Ilmu di Tone Excel ini mudah dicari. Kita sudah ada mentor, mereka yang dah buat 5, 6 angka sebulan, kita ada buku panduan, video dan banyak lagi. 

Jangan risau, sertai dahulu dan belajar.
Sharing is caring..


Nama anda
No telefon
Laman Web

**Automasikan post Tone Excel anda di wall dan group FB dengan software FREE ini , 

Klik >>> http://izuddinistakal.com/go/software


==================

>>> Beri semangat kepada saya dengan berikan komen anda dibawah supaya saya dapat melengkapkan blog ini hingga hari yang ke 365! 


Terima kasih atas bantuan anda :)

No comments:

Post a Comment