Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Ayat Promosi Tone Excel Hari 8 : Bisnes Sen Sen



MELETUP KEBABOOM!!!
=====================
Sesiapa yang inginkan mobile data 1GB tanpa perlu bayar RM0.01 pun
adoi...?
.
Cuma perlu top-up RM 30.00 jewwwwwwwwwww...dapat FREE INTERNET
1GB!!!
.
Biasa orang jawab ye ke?boleh caye ke?haha..ni la soalan orang2 diluar
sana...
.
Tetapi saya boleh buktikan kepada saudara saudari cikebung cikebung sebab
saya sendiri mengalami kegilaan internet PERCUMA 1GB ni!!!
.
dapat duit lagi weyyyyhhhhhhhhhh setiap kali anda top-up!!!
.
serious!!! jujur!!! percayalah!!! sumber yang gila kaw-kaw...!!!
.
nak tau?!!! haha..mudah ...tekan masuk TIMELINE saya, ada nampak msg?
terus tekan dan ajukan soalan anda nyepun!
.
atau mudah lagi caranya
whatapps saya :

Nama anda
No telefon
Laman Web



**Automasikan post Tone Excel anda di wall dan group FB dengan software FREE ini , 

Klik >>> http://izuddinistakal.com/go/software 

=============================================


BERAPA INCOME SAYA???
-------------------------

Tolong Kira Sekejap

Orang topup Rm50 > Saya dapat Rm6.50
Orang topup Rm30 > Saya dapat Rm3.90
Orang topup Rm10 > Saya dapat Rm1.30

Kalau sehari ada 100 orang topup Rm50?

Kalau seminggu?.....sebulan???

Bisnes saya "sen-sen" je..tapi kira la berapa banyak "sen" saya boleh dapat.

Saya bukan agen topup, 

Saya takde kedai topup,

tapi setiap kali orang lain topup dimana-mana,. 

Saya dapat DUIT!!!
Nak tahu saya buat macam mana?
Jom saya ajarkan sampai berjaya.
Pm/whatsapp


Nama anda
No telefon
Laman Web

=============================================



LAYANAN 'SPECIAL'
==================
Jangan layan simkad tone excel seperti kita layan simkad² lain.

LAYAN SIMKAD TONE EXCEL DENGAN LAYANAN YANG ISTIMEWA

Simkad² lain semuanya makan duit kita bulan², tak kiralah kita guna prepaid atau postpaid.

Kena layan simkad tone excel dgn layanan istimewa kerana simkad tone excel beri byk kelebihan dan keuntungan.

Mana ada simkad lain yg bg kita naik kapal terbang percuma?

Mana ada simkad lain yg bg kita PA Insurans bernilai RM100k percuma?

Mana ada ada simkad lain yg bg balik duit pd kita setiap kali kita top up?

Dan yang plg penting, mana ada simkad lain yg bg kita duit setiap kali kita bawa org join kita.

Setiap kali diorang top up, kita dapat lagi komisen setiap bulan, tak perlu jual top up pun.

Setiap januari dpt bonus tahunan.

Tak de simkad lain dah yg bg semua ni, hanya simkad tone excel.

LAYANLAH SIMKAD TONE EXCEL DENGAN LAYANAN YG ISTIMEWA

Nama anda
No telefon
Laman Web

**Automasikan post Tone Excel anda di wall dan group FB dengan software FREE ini , 

Klik >>> http://izuddinistakal.com/go/software 

=======================

>>> Beri semangat kepada saya dengan berikan komen anda dibawah supaya saya dapat melengkapkan blog ini hingga hari yang ke 365! 


Terima kasih atas bantuan anda :)

No comments:

Post a Comment