Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Ayat Promosi Tone Excel Hari 30 : Ayat Ringkas Berkesan



Rezeki tidak datang kepada orang yang murung dan bersedih.

Jadi, sentiasa bersemangat sebab perkara yang baik-baik akan datang kepada kamu.

Dan kamu juga akan bertemu perkara yang baik-baik - Glorie Abelhas

Jangan sedih-sedih ye....meh senyum sikit pagi ni.

#gunasimkadtoneexcel

*Automasikan post Tone Excel anda di wall dan group FB dengan software FREE ini , Klik >>> http://izuddinistakal.com/go/software
========================================

Saya tahu..

Ramai yang tengah intai² pasal Tone Excel.

Nak join, tapi belum cukup modal.
Nak tanya tapi takut kena paksa.
Nak try tapi takut kena tipu.
Nak mula tapi belum bersedia.

" Kalau semua ni menjadi penghalang anda, yang saya harap cuma satu.
Tolong tunggu & lihat kejayaan saya.

Sebab, sebenarnya yang anda mampu buat, hanya TUNGGU dan LIHAT je ".

=======================================

Sekiranya mahu dirumuskan erti persahabatan dalam satu perkataan,
perkataan itu pasti 'ketenangan' - Terri Guillemets

Terima kasih kepada semua yang sudi menjadi sahabat saya.

Meh sini saya ajar sahabat, cara saya jana pendapatan tambahan:)

Whatsapp saya

======================================

Bila saya tanya orang..

Saya: awak pernah dengar pasal tone excel tak??

Dia: pernah..

Saya: tak join ke??

Dia: Krik³..(kalau dalam whatsapp bluetick je)

Orang macam ni saya syak fon dia hang...tak boleh nak baca mesej..sebab tu dia tak jawab..

#senyumsikitsikitje hehehe

====================================

Membuat kesilapan, penyesalan dan membuat pilihan yang salah adalah sebahagian
dari lumrah kehidupan manusia.

Tidak salah berasa kecewa, lemah dan kerdil akibat dugaan yg dihadapi.

Namun, yang lebih penting adalah kesanggupan kita bangun dan belajar
daripada kesilapan yg kita lakukan.
(Karen Marjoris-Garrison)

Selamat pagi kepada semua yang membaca status ini.

==================================

>>> Beri semangat kepada saya dengan berikan komen anda dibawah supaya saya dapat melengkapkan blog ini hingga hari yang ke 365! 

Terima kasih atas bantuan anda :)

No comments:

Post a Comment