Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Ayat Promosi Tone Excel Hari 29 : Untung Join Dengan Saya



Sapa tengah online sekarang, sila komen "HI"

Saya tahu, ramai yang nak bertukar ke simkad Tone Excel. TAPI, Takut.
Takut apa saya pon tak tau.
Nak kata boleh jatuh sakit, simkad tempatnya dalam fon bukan dalam perut.
Nak kata jatuh miskin, suruh tukar simkad je bukan tukar kerja.
Nak kata kehancuran rumah tangga, suruh pakai simkad lain je bukan suruh cari laki/ bini lain.
Nak kata modal mahal, RM100 je bukan RM90,000.
Simpan RM100, tak beranak pun duit tu.
Guna RM100 utk beli simkad ni, tak jadikan korang miskin pun.
Ni peluang utk kita tambah pendapatan.

Ingat, 9/10 rezeki datang daripada perniagaan.

Nak simkad?
Pm or whatsapp

**Automasikan post Tone Excel anda di wall dan group FB dengan software FREE ini , 

Klik >>> http://izuddinistakal.com/go/software
=======================================

Cara mudah untuk mendaftar join Tone Excel dengan saya:

1) Buat pembayaran RM 100.

2) Saya poslaju kepada anda 1 simkad Tone Excel (tersedia kredit RM30 dan 1GB internet sebulan dll) beserta buku panduan.

3) Anda akan dimasukkan ke dalam group support saya untuk guide anda sama-sama meroket.

4) Bila anda terima simkad, boleh la didaftarkan & anda akan dapat no id Tone Excel.

5) Lepas tu anda akan diberikan skrip (khas untuk group saya) yang digunakan untuk promosi
pada kawan-kawan dan keluarga.

Nak simkad?
Pm or whatsapp

========================================

Ia begitu sukar sekiranya kita perlu, tetapi begitu mudah sekiranya kita mahu - Annie Gottlier.

Terima kasih kepada semua rakan yang positif...

Siapa terbaca post ni, cer kasi LIKE satu kali...

Saja nak tengok. hihih

*Automasikan post Tone Excel anda di wall dan group FB dengan software FREE ini , 

Klik >>> http://izuddinistakal.com/go/software
========================================

>>> Beri semangat kepada saya dengan berikan komen anda dibawah supaya saya dapat melengkapkan blog ini hingga hari yang ke 365! 

Terima kasih atas bantuan anda :)

No comments:

Post a Comment